معرفی موبایل ها

معرفی موبایل ها
مرجع گوشی موبایل 
ÞÇáÈ æÈáǐ
äæíÓäϐÇä
áíä˜ ÏæÓÊÇä

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معرفی موبایل ها و آدرس goushi.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





daryaft

:: نقد و بررسی Sony Xperia P

 


از لحاظ طراحی، Xperia P بسیار شبیه Xperia S است. گوشه‌ها کمی تیز بوده، پشت گوشی یک حالت منحنی شکلی داشته و یک نوار اکرلیکی در قسمت پایینی گوشی قرار دارد. تفاوت اصلی طراحی و ساخت این گوشی نسبت به گوشی Xperia S در جنس مواد اولیه به کار گرفته شده است. برخلاف گوشی Xperia S که بدنه‌ای تمام پلاستیکی داشت، بدنه Xperia P از آلومینیوم یکپارچه ساخته شده است. چنین بدنه با کیفیت و اعلایی، حس بسیار خوبی را هنگام نگه داشتن گوشی به شما منتقل می‌کند.

صفحه نمایش 4 اینچی Xperia P به لطف بهره گیری از تکنولوژی جادوی سفید یا White Magic، از روشنایی بسیار بالایی برخوردار است، به همین دلیل کار کردن با گوشی در محیط‌های پر نور حتی در زیر تابش مستقیم نور آفتاب، بسیار راحت است. به علاوه این صفحه از رزلوشن 540x960 استفاده می‌کند که تراکم پیکسلی بسیار بالای 275ppi را ارائه می‌دهد. این دقت بالا، کیفیت عالی متون و تصاویر را تضمین می‌کند.
در سمت راست گوشی به ترتیب از بالا، کلید پاور، کلیدهای کم و زیاد کردن صدا و کلید شاتر دوربین قرار دارند. در بالای گوشی نیز جک هدفون 3.5 میلی‌متری قرار دارند.

در قلب این گوشی پردازنده دو هسته‌ای Cortex-A9 با فرکانس یک گیگاهرتز و یک گیگابایت حافظه RAM قرار دارد. این سخت افزار کمی فراتر از سخت افزار استفاده شده بر روی گوشی‌های هم رده دیگر موجود در بازار است و این امر یک برتری نسبی به گوشی Xperia P نسبت به رقبای خود داده است.

همانند اکثر گوشی‌های جدید خانواده Xperia، گوشی Xperia P نیز از سیستم عامل اندروید 2.3 با رابط کاربری UXP NXT استفاده می‌کند. این رابط کاربری بسیار زیبا، ساده و در عین حال کاربردیست و نسبت به نسخه‌های پیشین، پیشرفت بسیاری داشته است. سونی ویجت‌های بسیار خوب و تعدادی تصویر پس زمینه متحرک بسیار زیبا در این رابط کاربری قرار داده است. البته لازم به ذکر است که سونی وعده داده است که آپدیت اندروید 4.0 برای گوشی Xperia P تابستان امسال منتشر خواهد شد.

به لطف داشتن پردازنده قدرتمند دو هسته‌ای یک گیگا هرتزی، محیط سیستم عامل بسیار روان است. تنها زمانی که از تصاویر پس زمینه متحرک استفاده کردیم، مقدار بسیار ناچیزی کاهش سرعت مشاهده کردیم. برای تست سخت افزار این گوشی چند بازی با گرافیک بالا را تست کردیم که همگی به روانی و بدون هیچ‌گونه مشکلی اجرا شدند.

Xperia P به طور پیش فرض از کیبورد مخصوص سونی با نام Xperia Keyboard استفاده می‌کند. این کیبورد بسیار خوب طراحی شده است و به همین دلیل تایپ کردن با این گوشی چه در حالت افقی و چه در حالت عمودی بسیار لذت بخش است. در ضمن این کیبورد از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند.

بدنه آلومینیومی بسیار با کیفیت
صفحه نمایش بسیار روشن
دوربین 8 مگاپیکسلی با کیفیت به همراه فلاش LED
پردازنده دو هسته‌ای قدرتمند
بلندگوی قوی و با کیفیت
رابط کاربری ساده و شکیل
خروجی HDMI
قابلیت NFC و DLNA
سیستم عامل اندروید 2.3 با قابلیت ارتقا به اندروید 4


عملکرد متوسط مرورگر
عدم پشتیبانی از کارت حافظه جانبی


نظرات شما عزیزان:

YS
ساعت15:13---21 شهريور 1392
راستی نظر یادت نره!!!

YS
ساعت15:13---21 شهريور 1392
سلام وب باحالی داری گوشی ها شم باحالن مخصوصا این؛ یکی از دوستا بابام این گوشی رو داره یه روز این گوشی اومد به مدت2روز منم تا تونستم زیرو روش کردم گوشی خیلی باحالی راستی من بهت سر زدم پس تو هم بهم سر بزن پشیمون نمیشی!! faraveb.loxblog.com

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 شهريور 1392 ] [ 13:32 ] [ مهران ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
ÏÑÈÇÑå æÈáǐ

سلام.امیدوارم ازاین وبلاگ خوشتون بیادمن این وبلاگوواسه این درست کردم تاشما بیایدوگوشی موردنظرتونو پیداکنید.
ÂÑÔíæ ãØÇáÈ
خرداد 1393
ارديبهشت 1393 بهمن 1392 آذر 1392 آبان 1392 شهريور 1392
Çã˜ÇäÇÊ æÈ

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 1152
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1